Λαϊκή Συσπείρωση: Αναπάντητα Ερωτήματα για τα Αιολικά

Προς: Κώστα Μπακογιάννη, Δήμαρχο Καρπενησίου  
Κοιν: Χρήστο Ντέκα, πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
           Τοπικός Τύπος

11 Μάρτη 2014

Κύριε Δήμαρχε

Σας έχω απευθύνει από τις 10 Φλεβάρη 2014 έγγραφη ερώτηση σχετικά με τα αιολικά στην οποία έθεσα τα παρακάτω συγκεκριμένα ζητήματα - ερωτήματα:

  • Έχουν υποβληθεί στο Δήμο φάκελοι αιολικών για γνωμοδότηση;  
  • Ποιοι, πόσοι και πότε έφτασαν στο Δήμο;  
  • Γιατί δεν έχουν έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο μέχρι σήμερα και πότε σκοπεύετε να τους φέρετε προς συζήτηση;
Μέχρι και σήμερα, 11 Μάρτη 2014, δεν έχω λάβει καμία απάντηση στα ερωτήματά μου παρότι είστε σαφώς υποχρεωμένος να τα απαντήσετε εντός μηνός όπως ρητά ορίζεται στο άρθρο 10.8 του κανονισμού του Δημοτικού συμβουλίου τον οποίο εσείς προτείνατε και ψηφίσατε και στο άρθρο 61.3 του νόμου 3852/2010 (Καλλικράτης), του οποίου είστε υπερασπιστές. 

Με βάση τα παραπάνω απαιτώ να λάβω υπεύθυνη και συγκεκριμένη απάντηση στα ερωτήματά μου στο αυριανό Δημοτικό Συμβούλιο και επιφυλάσσομαι για τα δικαιώματά μου

Επισυνάπτω αντίγραφο της από 10 Φλεβάρη 2014 ερώτησης μου.  

Νίκος Σερετάκης
Δημοτικός Σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Καρπενησίου
Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Ευρυτανίας με τη Λαϊκή Συσπείρωση Στερεάς Ελλάδας