Σε δήλωση για τα διόδια προέβη ο Γιώργος Μαρίνος μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ και υποψήφιος περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας με τη Λαϊκή Συσπείρωση.
Συγκεκριμένα δήλωσε:
«Οι λαϊκές οικογένειες της Στερεάς και όλης της χώρας, στην αναζήτηση μιας ανάσας ενόψει των γιορτών του Πάσχα, θα βρουν για άλλη μια φορά μπροστά τους την απαράδεκτη κατάσταση που τις αναγκάζει να χιλιοπληρώνουν τα κάθε τρεις και λίγο ανατιμημένα διόδια.
Ο λαός της περιοχής έχει κάθε συμφέρον να μη συμβιβαστεί με την άθλια αυτή πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί ως αποτέλεσμα της αντιλαϊκής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, "φροντίζοντας" όλοι μαζί σε αγαστή συνεργασία την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των επιχειρηματικών ομίλων.
Ο λαός πληρώνει βαριά φορολογία, το κράτος της πλουτοκρατίας και οι κυβερνήσεις τον χαρατσώνουν με πολλούς τρόπους και δεν έχει καμία υποχρέωση να ξαναπληρώνει για το οδικό δίκτυο, για να αυξάνουν τα κέρδη τους οι κατασκευάστριες εταιρείες που έχουν στα χέρια τους τα διόδια.
Τα μισόλογα των υποψηφίων των κομμάτων του ευρωμονόδρομου στην περιφέρεια της Στερεάς, που επιχειρούν να βάλουν δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη μιλώντας για ρυθμίσεις που θα ωφελήσουν και τους μονοπωλιακούς ομίλους και τα λαϊκά δικαιώματα δεν μπορούν να ξεγελάσουν κανέναν.
Κοινή συνισταμένη των τοποθετήσεων τόσο του υποψηφίου της ΝΔ Κ. Μπακογιάννη, όσο και του υποψηφίου του ΣΥΡΙΖΑ Β. Αποστόλου, είναι η παραδοχή πως το εθνικό δίκτυο αποτελεί περιουσία των εταιρειών παραχώρησης, συνεπώς κάθε λύση που προτείνεται κινείται στα πλαίσια του διαλόγου με τους επιχειρηματικούς ομίλους, που, αφού τσέπωσαν ζεστό χρήμα από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κατασκευή των δρόμων, δηλαδή από τη φορολογία του λαού, τώρα "ζητάνε και το βόδι" πολλαπλασιάζοντας το χαράτσωμα του λαού. Φυσικά ούτε λόγος για κατάργηση των διοδίων. Μάλιστα ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ως δεδομένο το γεγονός πως οι αρχικές συμβάσεις παραχώρησης περιλάμβαναν ρήτρα για αυξήσεις των τιμών των διοδίων το 2014. Δηλαδή, θεωρεί πως αυτές θα ήταν δικαιολογημένες εφόσον οι αυτοκινητόδρομοι πλησίαζαν το στάδιο ολοκλήρωσής τους.
Οι όποιες αναφορές περί αντισταθμιστικών μέτρων, κοινωνικών τιμών για την ανακούφιση ευπαθών ομάδων είναι στάχτη στα μάτια των λαϊκών οικογενειών. Το γεγονός ότι αυτά συνοδεύονται από προτάσεις για αναλογική χρέωση με βάση τη χιλιομετρική χρήση είναι άλλη μια απόδειξη.
Η καθαρή θέση του ΚΚΕ και της Λαϊκής Συσπείρωσης για την κατάργηση όλων των διοδίων και των προστίμων λόγω μη πληρωμής τους, είναι θέση ταυτισμένη με τα λαϊκά συμφέροντα για σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο με κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας».