Για τα παρκόμετρα και το κυκλοφοριακό
Η τοποθέτηση παρκομέτρων στο Καρπενήσι, που αποφασίστηκε φέτος το καλοκαίρι στο Δημοτικό Συμβούλιο ομόφωνα από όλες τις σημερινές παρατάξεις, είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με την πολιτική εκμετάλλευσης της δημόσιας γης που από κοινού εφαρμόζουν ΠΑΣΟΚ – ΝΔ.
Είναι μέτρο εισπρακτικού χαρακτήρα που απέτυχε στο παρελθόν και δεν αποσκοπεί στη λύση του κυκλοφοριακού αλλά στο επιπλέον χαράτσωμα του λαού. Όπου εφαρμόστηκε δημιούργησε νέα κυκλοφοριακά προβλήματα. Στην ουσία μετατρέπει το δημόσιο χώρο σε πεδίο εμπορευματοποίησης, βάζει ταξικούς-οικονομικούς φραγμούς στην πρόσβαση και τη χρήση του. Κινείται στα πλαίσια του ίδιου δρόμου ανάπτυξης που δημιούργησε το αστικό χάος και το κυκλοφοριακό: αυτόν που εμπορευματοποιεί τη γη και υπηρετεί το επιχειρηματικό κέρδος σε βάρος των λαϊκών αναγκών.
Η Λαϊκή Συσπείρωση είναι κάθετα αντίθετη με τα παρκόμετρα και τα διόδια. Ο δημόσιος χώρος δεν μπορεί ούτε να πωλείται, ούτε να ενοικιάζεται, ούτε να εκχωρείται σε ιδιωτικά συμφέροντα, πολύ περισσότερο που οι οδηγοί ήδη πληρώνουν αδρά μέσω των τελών κυκλοφορίας και στάθμευσης για τη χρήση του.
Γύρνα την πλάτη σε ΠΑΣΟΚ – ΝΔ και τους τοπικούς εκλεκτούς τους
Αγωνίσου με τη Λαϊκή Συσπείρωση Καρπενησίου που στηρίζεται από το ΚΚΕ και διεκδίκησε:
Κανένα παρκόμετρο στο Καρπενήσι. Κατάργηση των διοδίων και των παρκομέτρων παντού. Ελεύθερη πρόσβαση στους δρόμους και τους κοινόχρηστους χώρους.
Διαμόρφωση δημοτικών πάρκιγκ σε υφιστάμενους χώρους (λχ παλιό ΚΤΕΛ) εντός και περιμετρικά της πόλης. Διεκδίκηση πόρων για την κατασκευή τους, απόρριψη λογικών «αυτοχρηματοδότησης» και ΣΔΙΤ που μετατρέπουν τους κοινόχρηστους χώρους σε πεδίο κερδοσκοπίας.
Καθορισμός των χώρων στάθμευσης αποκλειστικά με κυκλοφοριακά κριτήρια. Λήψη μέτρων για ειδικές κατηγορίες οχημάτων (λχ αναπηρικά, άμεσης επέμβασης, ταξί, τεχνίτες επισκευών κτλ)
Σύστημα δωρεάν ελεγχόμενης στάθμευσης για συγκεκριμένο διάστημα (λχ 1,5 ώρα) σε πολυσύχναστους δρόμους του κέντρου.
Δίκτυο δημόσιας συγκοινωνίας που να καλύπτει το σύνολο του δήμου.
Καμιά νέα χωροταξική, πολεοδομική παρέμβαση, χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη και μέτρα επικαιροποίησης του ΡΣ.
Ένα άλλο δρόμο ανάπτυξης όπου ο χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός θα έχει υπαγορεύεται από τις λαϊκές ανάγκες και όχι από τις στρατηγικές επιλογές του κεφαλαίου.
Σερετάκης Νίκος
Υποψήφιος Δήμαρχος Καρπενησίου
με την Λαϊκή Συσπείρωση
Η τοποθέτηση παρκομέτρων στο Καρπενήσι, που αποφασίστηκε φέτος το καλοκαίρι στο Δημοτικό Συμβούλιο ομόφωνα από όλες τις σημερινές παρατάξεις, είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με την πολιτική εκμετάλλευσης της δημόσιας γης που από κοινού εφαρμόζουν ΠΑΣΟΚ – ΝΔ.
Είναι μέτρο εισπρακτικού χαρακτήρα που απέτυχε στο παρελθόν και δεν αποσκοπεί στη λύση του κυκλοφοριακού αλλά στο επιπλέον χαράτσωμα του λαού. Όπου εφαρμόστηκε δημιούργησε νέα κυκλοφοριακά προβλήματα. Στην ουσία μετατρέπει το δημόσιο χώρο σε πεδίο εμπορευματοποίησης, βάζει ταξικούς-οικονομικούς φραγμούς στην πρόσβαση και τη χρήση του. Κινείται στα πλαίσια του ίδιου δρόμου ανάπτυξης που δημιούργησε το αστικό χάος και το κυκλοφοριακό: αυτόν που εμπορευματοποιεί τη γη και υπηρετεί το επιχειρηματικό κέρδος σε βάρος των λαϊκών αναγκών.
Η Λαϊκή Συσπείρωση είναι κάθετα αντίθετη με τα παρκόμετρα και τα διόδια. Ο δημόσιος χώρος δεν μπορεί ούτε να πωλείται, ούτε να ενοικιάζεται, ούτε να εκχωρείται σε ιδιωτικά συμφέροντα, πολύ περισσότερο που οι οδηγοί ήδη πληρώνουν αδρά μέσω των τελών κυκλοφορίας και στάθμευσης για τη χρήση του.
Γύρνα την πλάτη σε ΠΑΣΟΚ – ΝΔ και τους τοπικούς εκλεκτούς τους
Αγωνίσου με τη Λαϊκή Συσπείρωση Καρπενησίου που στηρίζεται από το ΚΚΕ και διεκδίκησε:
Κανένα παρκόμετρο στο Καρπενήσι. Κατάργηση των διοδίων και των παρκομέτρων παντού. Ελεύθερη πρόσβαση στους δρόμους και τους κοινόχρηστους χώρους.
Διαμόρφωση δημοτικών πάρκιγκ σε υφιστάμενους χώρους (λχ παλιό ΚΤΕΛ) εντός και περιμετρικά της πόλης. Διεκδίκηση πόρων για την κατασκευή τους, απόρριψη λογικών «αυτοχρηματοδότησης» και ΣΔΙΤ που μετατρέπουν τους κοινόχρηστους χώρους σε πεδίο κερδοσκοπίας.
Καθορισμός των χώρων στάθμευσης αποκλειστικά με κυκλοφοριακά κριτήρια. Λήψη μέτρων για ειδικές κατηγορίες οχημάτων (λχ αναπηρικά, άμεσης επέμβασης, ταξί, τεχνίτες επισκευών κτλ)
Σύστημα δωρεάν ελεγχόμενης στάθμευσης για συγκεκριμένο διάστημα (λχ 1,5 ώρα) σε πολυσύχναστους δρόμους του κέντρου.
Δίκτυο δημόσιας συγκοινωνίας που να καλύπτει το σύνολο του δήμου.
Καμιά νέα χωροταξική, πολεοδομική παρέμβαση, χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη και μέτρα επικαιροποίησης του ΡΣ.
Ένα άλλο δρόμο ανάπτυξης όπου ο χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός θα έχει υπαγορεύεται από τις λαϊκές ανάγκες και όχι από τις στρατηγικές επιλογές του κεφαλαίου.
Σερετάκης Νίκος
Υποψήφιος Δήμαρχος Καρπενησίου
με την Λαϊκή Συσπείρωση