Την αντίθεσή της στην επιβολή νέων πλευρικών διοδίων στη Φθιώτιδα, εκφράζει η Τομεακή Επιτροπή Φθιώτιδας του ΚΚΕ. Όπως αναφέρει, τα διόδια θα επιβληθούν στους κόμβους του Μώλου και του Μπράλου σε μία περίοδο που ήδη ο ελληνικός λαός έχει υποστεί τεράστια μείωση του εισοδήματός του.
Καλεί τους εργαζόμενους της περιοχής να ξεσηκωθούν απέναντι στη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για παλιά και νέα διόδια, αλλά και στις «εναλλακτικές» προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Απαιτεί να μην ξαναπληρώσει ο λαός για δημόσια έργα που έχει φορολογηθεί, ασφαλείς, φθηνές και γρήγορες συγκοινωνίες, κατάργηση των διοδίων.
Αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρει: «Είναι εξοργιστικό! Στο άρμεγμα του λαϊκού εισοδήματος από το κεφάλαιο έρχεται να προστεθεί στη Φθιώτιδα και η έναρξη λειτουργίας πλευρικών διοδίων στους κόμβους του Μώλου και του Μπράλου.
Είναι απαράδεκτο! Σε μια περίοδο που ο ελληνικός λαός έχει υποστεί τεράστια μείωση του εισοδήματός του, που έχει χρυσοπληρώσει την κατασκευή σύγχρονων δρόμων, που πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα, η κυβέρνηση να του αυξάνει τα χαράτσια, ανοίγοντας καινούριους σταθμούς διοδίων. Να του απαγορεύει ουσιαστικά την καθημερινή του μετακίνηση με τα πανάκριβα διόδια που, όταν ολοκληρωθούν, θα τον κρατάνε φυλακισμένο στα σπίτια του.
Οι όποιοι παράδρομοι υπάρχουν, έχουν ήδη μετατραπεί σε Εθνική Οδό. Τους προτιμούν οι οδηγοί για να αποφύγουν τα διόδια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια της μετακίνησης, των κατοίκων των χωριών, για τη φθορά των ίδιων των παραδρόμων. Ενώ υπάρχουν σύγχρονοι οδικοί άξονες, ο λαός γυρίζει στην εποχή της Παλαιάς Εθνικής Οδού. Στη 10ετία του ’60!
Αυτή είναι η ανάπτυξη που ευαγγελίζονται η Ευρωπαϊκή Ένωση, το ΔΝΤ, οι ελληνικές κυβερνήσεις, τα ευρω-ΝΑΤΟικά κόμματα που συντάσσονται με την επιχειρηματικότητα –υγιή ή όχι. Αυτός είναι ο καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής και έτσι ξεπερνά τις κρίσεις του. Θυσιάζει τους λαούς για να σωθεί το μεγάλο κεφάλαιο, οι επιχειρηματικοί και κατασκευαστικοί όμιλοι.
Αυτό πρέπει να το σταματήσει ο ίδιος ο λαός! Δεν μπορεί ο εργαζόμενος, ο άνεργος, ο επαγγελματίας, ο μικροαγρότης να πληρώνουν διπλά τους δρόμους ώστε να εξασφαλίζουν κέρδη μια χούφτα εταιρείες-μονοπώλια. Είναι αισχρή η λογική των δηλώσεων Χρυσοχοΐδη, ότι οι χρήστες του δρόμου πρέπει να τον ξεπληρώσουν. Είναι παρόμοια η θέση του ΣΥΡΙΖΑ για τα "αναλογικά διόδια". Δηλαδή πάλι ο λογαριασμός στα ίδια θύματα.
Αγγίζει τα όρια της πολιτικής παλιανθρωπιάς η υποκριτική αντίδραση των βουλευτών της Φθιώτιδας, των δημοτικών και περιφερειακών αρχόντων, "ανεξάρτητων" ή μη, που ξορκίζουν και καταδικάζουν την έναρξη των συγκεκριμένων σταθμών, αλλά υλοποιούν στο ακέραιο την αντιλαϊκή πολιτική του κράτους των αστών από τη θέση του και με το ρόλο του ο καθένας. Είναι χαρακτηριστική π.χ. η δήλωση του απερχόμενου δημάρχου Λαμιέων που ζητά να γίνει πρώτα ο παράδρομος και, μετά, ας πληρώνουν όλοι.
Είναι ανάγκη να ξεσηκωθεί λαϊκή κατακραυγή τόσο απέναντι στη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για παλιά και νέα διόδια, αλλά και στις "εναλλακτικές" προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ.
- Να μην ξαναπληρώσει ο λαός για δημόσια έργα που έχει φορολογηθεί. Να γίνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό και να είναι λαϊκή περιουσία.
- Ασφαλείς, φθηνές και γρήγορες συγκοινωνίες/μεταφορές. Να καταργηθούν όλα τα διόδια.
- Να σταματήσουν τώρα οι διώξεις ενάντια σε όσους πάλεψαν ή παλεύουν για την κατάργηση των διοδίων».